Bijles Geschiedenis in Borger‑Odoorn

Verbeter je geschiedenis vandaag nog met de beste privé-docenten. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen en bijlesdocenten van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte docent voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste docent voor jouw profiel en tijdsindeling.
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met jouw docent af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde bijlesdocenten:

Enkele van onze geselecteerde docenten:

Hoog gewaardeerd door studenten

geschiedenis

Chris

Groningen

Master / WO

rijksuniversiteit Groningen

Klinische Neuropsychologie

Bijles geschiedenis met Chris

Ontwikkeling van mijzelf en van anderen is een van mijn passies. Daarom help ik graag bij de ontwikkeling van iemand die dat nodig heeft, waarbij ik de kans heb eerder opgedane vakkennis te onderhouden. Bovendien vind ik het leuk om mensen te trainen en te coachen. Al op de basisschool hielp ik leerlingen uit groep 3 te leren lezen en gedurende mijn school en studieperiode heb ik altijd medeleerlingen/studenten geholpen met vakken waar zij moeite mee hadden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Engels, Wiskunde, Economie en Statistiek. Verder werd ik regelmatig gevraagd werk van anderen na te kijken voor taal- en spelfouten. Het lijkt me leuk dit te blijven doen.

Groningen
Klinische Neuropsychologie
Master / WO, rijksuniversiteit Groningen

geschiedenis

Saskia

Assen

Bachelor / HBO

Schakelcollege Oranjestad Aruba

2de graads Geschiedenis docent, werkend aan 1ste graads

Bijles geschiedenis met Saskia

Na drie plezierige jaren als docent op een internationale school op Aruba, keer ik binnenkort terug naar Assen om hier permanent te gaan wonen, werken én studeren. Ik wil mijzelf, naast werken, nog verder ontwikkelen als docent en daarom start ik 1 september met de opleiding Eerstegraads Docent Geschiedenis aan de universiteit van Groningen. Graag zou ik parttime in het onderwijs willen werken waar ik met plezier les kan geven en waar ik mijn vakbekwaamheid en gedrevenheid kan inzetten. Het werken op een kleine (internationale) school heeft mij ervaren gemaakt in de leerling centraal te zetten om zijn of haar doelen te laten bereiken. Kwaliteit, betrokkenheid en veel persoonlijke aandacht staan centraal. Naast het vak mens en maatschappij geef ik ook les in geschiedenis en de maatschappelijke vakken. Tevens doceer ik aan de bovenbouw, inclusief examenklassen maatschappijleer (Staatsexamen). Mijn werkervaring en nevenactiviteiten hebben mij gevormd tot een flexibel en breed inzetbare docent. Ik ken mijzelf als een ondernemend persoon, ik ben organisatorisch zeer sterk en ik houd van aanpakken. Door collega's ben ik altijd zeer gewaardeerd om mijn inzet, behulpzaamheid en loyaliteit. Ik kan goed zelfstandig werken en werk daarnaast ook graag samen met mensen.

Assen
2de graads Geschiedenis docent, werkend aan 1ste graads
Bachelor / HBO, Schakelcollege Oranjestad Aruba

geschiedenis

Marthe

Groningen

Bijles geschiedenis met Marthe

Mijn naam is Marthe, ik ben 21 jaar oud en ik kom uit Groningen. Ik studeer Rechten aan de Rijksuniversiteit Groningen en ik werk voor Vluchtelingenwerk op een asielzoekerscentrum. Naast mijn studie en werk heb ik nog genoeg tijd over om een paar uur per week bijles te geven. Ik heb dit vaker gedaan, en doe dit altijd met veel plezier. Ik ben begaan met kinderen en tieners en kan mij goed in hen inleven. Hierdoor kan ik goed contact maken met jongeren, wat mijns inziens nodig is voor het geven van bijles. Ik ben sociaal, enthousiast en geduldig. Ik ben van mening dat geduld een belangrijke eigenschap is voor iemand die bijles geeft. Door een geduldige (niet te verwarren met afwachtende) houding aan te nemen bouw je een band op met degene die je les geeft en zal deze zich makkelijker met vragen tot je richten en de stof beter in zich opnemen. Ik zou het heel leuk vinden om aan de slag te gaan als bijlesdocente en hoor graag van u!

Groningen

geschiedenis

Mark

Beilen

VWO / Gymnasium

Hogeschool Utrecht

Hogeschool lerarenopleiding

Bijles geschiedenis met Mark

Ik studeer voor docent geschiedenis en ik sta zelf regelmatig voor mijn stages voor de klas. Ik wil graag mijn vakkennis uitbreiden door bijles te geven, daarnaast wil ik mijn gehele werkervaring op het vakdidactische gebied en op het gebied van omgaan met kinderen/jong volwassenen uitbreiden. Bijles geven vind ik extra leuk, omdat ik denk dat dit voor een docent meer voldoening zal geven, omdat je juist heel dicht op de vooruitgang van een leerling zit, heb je hier meer zicht op, waardoor je de leerling beter de juiste richting op kan sturen en er zo voor kan zorgen dat de vooruitgang zo optimaal mogelijk blijft. Ik ben van mening dat leerlingen veel kunnen leren van een (bijles)docent, maar ik denk dat dit minstens net zo goed andersom mogelijk is. De wereld is groot en een docent is ook niet alles wetend, maar een docent kan je wel in de juiste richting helpen in de wereld. De juiste richting in zowel het opdoen van kennis, als in het nadenken over jezelf en je omgeving. Daarom vind ik het leuk en leerzaam om les te geven, zowel voor de klas, als aan een uniek individu.

Beilen
Hogeschool lerarenopleiding
VWO / Gymnasium, Hogeschool Utrecht

geschiedenis

Yentl

Groningen

VWO / Gymnasium

Bijles geschiedenis met Yentl

Om te beginnen heb ik ervaring met lesgeven, weliswaar op het gebied van muziek, maar dit heeft mij wel veel ervaring opgeleverd over lestechniek en het overdragen van kennis in het algemeen. Bovendien genoot ik hiervan ook volop. Daarnaast ben ik uiterst talig; daardoor ben ik in staat om problemen vanaf menige hoek te benaderen en te leren met welke problematiek een student kampt. Ook doe ik een opleiding die een menswetenschap is en veel betrekking heeft op media. Aangezien taal en schrijven voor een scholier centraal staan als uitdrukkingsmiddel is mijn theoretische kennis over taal en andere media bruikbaar om anderen beter of efficiënter te laten leren. Als laatste heb ik een diagnose binnen het DSM - IV model van PDD-NOS. Een milde vorm van autisme die mij beter in staat stelt om met problemen met gedrags- en informatiestoornissen om te gaan en in te leven. Met deze kwaliteiten hoop ik middelbare scholieren door een, voor sommigen, moeilijke periode te helpen!

Groningen
VWO / Gymnasium,

geschiedenis

Mark

Groningen

Master / WO

rijksuniversiteit Groningen

Bijles geschiedenis met Mark

Het biedt mij de kans om op flexibele uren met mijn interesse- en vakgebied bezig te zijn. Het persoonlijke contact met de leerling en zijn of haar behoeften spreken mij ook aan.

Groningen
Master / WO, rijksuniversiteit Groningen

geschiedenis

Hilly

Anloo

Professioneel / Volwassen

SRM

Marketingcommunicatie-B

Bijles geschiedenis met Hilly

Je zelf blijven ontwikkelen en een leven lang leren vind ik erg belangrijk zowel voor mezelf als voor anderen. Als docent bij de lessen NT2 heb ik ervaren dat ik het erg prettig vind mensen individueel of in kleine groepjes te helpen en samen met hen (kleine) stappen te maken in het leren en dat samen te 'vieren. Ik leef mee met de leerlingen. Mijn interesse ligt bij hoe mensen leren (vandaar de keuze voor een premaster Pedagogiek en Onderwijskunde) en onderwijs op maat. Wat is de meest geschikte leermethode voor iemand en waarom kan het verschillend zijn per situatie of per vakgebied?

Anloo
Marketingcommunicatie-B
Professioneel / Volwassen, SRM

geschiedenis

Charlotte

Beilen

Bijles geschiedenis met Charlotte

In de afgelopen vier jaar heb ik naast mijn studie WO Archeologie, bijles gegeven aan middelbare scholieren op verschillende niveaus en in meerdere vakken. Zo heb ik leerlingen geholpen bij het behalen van hun eindexamen of extra ondersteuning gegeven bij het leren. Ik heb dit met veel plezier en voldoening gedaan. Mijn leerlingen studeerden op het Theoretische leerweg niveau, HAVO of werkten aan het behalen van het VWO examen. In de afgelopen vier jaar heb ik met succes bijles gegeven in meerdere vakken en ik kan met trots zeggen dat al mijn leerlingen hun eindexamen hebben behaald. Ik heb les gegeven in Nederlands, Engels, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Maatschappijleer, Godsdienst. Economie, M&O, Wiskunde, Biologie, Algemene Natuurwetenschappen, Informatiekunde en huiswerkbegeleiding. Ik ben van mening dat mijn persoonlijke kwaliteiten naast mijn afgeronde WO opleiding mij zeer geschikt maken voor het lesgeven aan uw scholieren. Ik zou het leuk vinden als ik betrokken kan zijn bij het lesgeven aan uw leerlingen en kijk er dan ook naar uit om in een persoonlijk onderhoud u te mogen overtuigen van mijn enthousiasme en motivatie. Voor meer persoonlijke informatie verwijs ik u graag naar mijn cv.

Beilen

geschiedenis

Ileen

Assen

Bijles geschiedenis met Ileen

Het is fijn om te bedenken dat je met je persoonlijke talenten een ander kan helpen om betere cijfers te halen.

Assen

geschiedenis

Kim

Coevorden

Master / WO

rijksuniversiteit Groningen

Orthopedagogiek

Bijles geschiedenis met Kim

Ik heb ervaring als orthopedagoog en studiebegeleider in Coevorden. Momenteel werk ik nog 2 dagen in de week op een middelbare school in Groningen als leerlingbegeleider en studiebegeleider, maar wil graag mijn dagen verder opvullen met het geven van bijles. Studiebegeleiding en leerlingbegeleiding is een ware passie van mij: samen met de leerling het uiterste er uit halen, zonder dat dit saai of suf wordt. Ik ben enthousiast, altijd vrolijk, laagdrempelig en heb humor.

Coevorden
Orthopedagogiek
Master / WO, rijksuniversiteit Groningen