Verbeter je statistiek vandaag nog met de beste privé-docenten. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis
Bijles statistiek voor onder andere hbo- en wo-studenten
Flinke aantallen studenten benoemen statistiek als het lastigste vak van het hoger onderwijs. Vooral wanneer je geen wiskundige aanleg hebt, kan statistiek op het hbo of wo behoorlijk lastig zijn. Maar ook in het werkveld lopen volwassenen aan tegen een gebrek aan kennis wat betreft statistiek. Wat je niveau ook is, bij welk onderdeel je ook vastloopt, onze ervaren statistiekexperts met een talent voor uitleggen weten jou de lesstof efficiënt toe te eigenen. Voor de bijlessen beginnen bespreek je samen met onze accountmanager jouw hulpvraag. Op basis daarvan word je een begeleidend docent toegewezen. Zo weten we zeker dat hij/zij jou zo goed mogelijk van dienst kan zijn.
Liever je deur niet uit voor bijles? Volg online bijles.
Om zo flexibel mogelijk te zijn voor onze leerlingen, ontwikkelden wij een gebruiksvriendelijk online platform. Via een videoverbinding en een gedeeld whiteboard wordt bijles gegeven. Dit bespaart ons beide de nodige tijd en moeite. Het enige wat we van je nodig hebben is een degelijke internetverbinding en een rustige ruime kamer. Naast de bijlessen zelf vind je in jouw persoonlijke online portaal ook handige documenten. Bovendien zet jouw docent daar zijn of haar contactgegevens neer, zodat je hem/haar indien nodig altijd kunt bereiken. Met andere woorden: online bijles is een ware win-win!
1-op-1-begeleiding
Heb je moeite met een of meerdere schoolvakken? Grote kans dat persoonlijke bijles helpt. Wij geloven in een 1-op-1 aanpak omdat de aandacht dan volledig op jou gericht is, in plaats van verdeeld over een hele klas. Op Nederlandse scholen worden de klassen steeds groter door een docententekort. Dit gaat ten koste van persoonlijke aandacht/hulp. Om dit ruimschoots te compenseren bieden onze bevlogen docenten een helpende hand. Waar je ook tegen aanloopt, welk niveau je ook doet; onze docenten komen je thuis helpen. Online bijles behoort ook tot de mogelijkheden.
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
2. Wij zoeken de perfecte docent - gratis!
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste docent voor jouw profiel en tijdsindeling.
3. Leer van overal - online of in persoon
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met jouw docent af te spreken, waar je ook woont.
Na 10 jaar te specialiseren in een heel klein onderzoeksgebied, vind ik het ontzettend leuk om studenten te begeleiden die uit allerlei verschillende achtergronden komen. Het geeft me een kans om me professioneel te verbreden, ervaring op te doen met verschillende onderwijsniveaus en dus uit m'n "ivoren toren" denken te komen, en vooral ook om mijn enorme ervaring met schrijven en analyseren en onderzoeksmethoden in te zetten voor mensen die vast lopen. Het motiveert mij ontzettend wanneer een student het ineens snapt, of wanneer ze inzien dat theoretisch kader nuttig is, en dat goed nadenken echt belangrijk is en ze dat zelf ook echt kunnen. Je ziet een hele wereld voor ze open gaan. Ik heb er ontzettend veel genoegen in om een chaotische, slecht geformuleerde, gammele scriptie in een paar uurtjes weer op het spoor te krijgen, samen met de student, en het mogelijk te maken om toch nog goed af te studeren. Daarnaast vind ik het leuk om mensen vanuit verschillende achtergronden te leren kennen en te ervaren hoe zij denken, werken en functioneren. Via Bijleshuis heb ik inmiddels gewerkt met onderwijzers, verpleegkundigen en ander zorg personeel, horeca personeel, managers, een soldaat, een politieofficier, een gemeentelijk ambtenaar, een medewerker van de minister van Binnenlandse Zaken (BE), en mensen met dyslexie, aggressieve thuis situaties, PDD-NOS, asperger, hoogbegaafdheid, werkende moeders, en meer. Het geeft een ontzettend interessant inzicht in de verschillende kanten van onze maatschappij.
Groningen
Evolutionary Ecology
PhD, Rijksuniversiteit Groningen
statistiek
Chris
Groningen
Master / WO
rijksuniversiteit Groningen
Klinische Neuropsychologie
Bijles statistiek met Chris
Ontwikkeling van mijzelf en van anderen is een van mijn passies. Daarom help ik graag bij de ontwikkeling van iemand die dat nodig heeft, waarbij ik de kans heb eerder opgedane vakkennis te onderhouden. Bovendien vind ik het leuk om mensen te trainen en te coachen. Al op de basisschool hielp ik leerlingen uit groep 3 te leren lezen en gedurende mijn school en studieperiode heb ik altijd medeleerlingen/studenten geholpen met vakken waar zij moeite mee hadden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Engels, Wiskunde, Economie en Statistiek. Verder werd ik regelmatig gevraagd werk van anderen na te kijken voor taal- en spelfouten. Het lijkt me leuk dit te blijven doen.
Groningen
Klinische Neuropsychologie
Master / WO, rijksuniversiteit Groningen
statistiek
Desie
Eemsmond
Bachelor / HBO
Hanzehogeschool Groningen
Cum Laude Voeding en Dietetiek en 2 jaar Farmacie aan de universiteit
Bijles statistiek met Desie
Anderen de leerstof, van een vak dat zij moeilijk vinden, laten begrijpen en hierdoor een goed cijfer behalen vind ik een uitdaging. Het geeft niet alleen de student/leerling een goed gevoel en trotsheid, maar ook ik bereik dit gevoel. De leerstof op die manier uitleggen dat de ander het begrijpt en ook op meerdere manieren kunnen uitleggen, vind ik een kunst. Dit vergt vaardigheden en ervaring, die ik de afgelopen jaren goed ontwikkeld heb. Graag zou ik jou helpen dit moeilijke vak te beheersen.
Eemsmond
Cum Laude Voeding en Dietetiek en 2 jaar Farmacie aan de universiteit
Bachelor / HBO, Hanzehogeschool Groningen
statistiek
Eline
Groningen
Bachelor / HBO
Hanzehogeschool Groningen
Toegepaste Psychologie
Bijles statistiek met Eline
Mijn naam is Eline. Ik woon en studeer in Groningen. Ik studeer momenteel Toegepaste Psychologie aan de Hanzehogeschool Groningen en volg vakken van de pre-master aan de Rijksuniversiteit Groningen, omdat ik hier komend jaar graag verder wil gaan met een master in psychologie. Op de Havo ging wiskunde mij gemakkelijk af. Ik heb dan ook elk jaar afgesloten met minimaal een 7. Op het HBO heb ik twee statistiek vakken gehad die ik heb afgerond met een 7,2 en een 7,8. Op de universiteit heb ik ook twee vakken statistiek gehad die ik heb afgerond met een 7,5 en een 8. Ik heb een grote passie voor de zorg en het onderwijs. Ik heb dan ook op mijn opleiding studiebegeleiding gegeven aan eerstejaarsstudenten Toegepaste Psychologie. Daarnaast heb ik ook groepsbijlessen gegeven in Statistiek aan eerstejaarsstudenten en heb ik persoonlijke bijlessen gegeven aan tweedejaarsstudenten. Ten slotte heb ik mijn stage in het derde jaar van mijn opleiding gedaan op een basisschool. Hier heb ik kinderen begeleid op persoonlijk vlak en op gebied van school. Ik heb dus ervaring met het begeleiden en lesgeven op verschillende niveaus (van basisschool tot HBO) en ik vind het erg leuk om hier verder mee te gaan.
Groningen
Toegepaste Psychologie
Bachelor / HBO, Hanzehogeschool Groningen
statistiek
Anne Margit
Groningen
Master / WO
Rijksuniversiteit Groningen
Behavioural and Social Sciences (research)
Bijles statistiek met Anne Margit
Lesgeven en studenten begeleiden doe ik graag. Het is een uitdaging om dingen die moeilijk lijken begrijpelijk uit te leggen, en zo studenten te kunnen helpen.
Groningen
Behavioural and Social Sciences (research)
Master / WO, Rijksuniversiteit Groningen
statistiek
Lucas
Groningen
Bijles statistiek met Lucas
Na het behalen van mijn master in Psychologie (richting Hersenen & Gedrag) aan de RuG, heb ik een tijd gezocht wat ik nu wilde gaan doen. Toen door puur toeval een kennis bijles in statistiek nodig had, leek het mij leuk dit eens te proberen aangezien ik statistiek altijd al interessant vond. Dit beviel mij erg goed, de ervaring om een weinig populair vak als statistiek begrijpelijk te kunnen maken (en soms misschien zelfs een beetje leuk!) gaf mij erg veel voldoening. Mijn doel als bijlesdocent is niet alleen de stof uitleggen zoals dat op college ook gedaan wordt, maar ook om er met de student achter te komen wat de problemen zijn en om zo direct in te spelen op de hulpvraag.
Groningen
statistiek
Maarten
Groningen
Bijles statistiek met Maarten
Met mijn achtergrond in Bèta-vakken help ik scholieren om technische vakken te begrijpen. Ik vind uitleggen leuk, zeker als je het zelf al goed begrijpt en je student het uiteindelijk ook doorheeft.
Groningen
statistiek
Eva
Groningen
Bachelor / HBO
Stenden Hogeschool
Leisure Management
Bijles statistiek met Eva
Ik keek in het begin van mijn studie enorm op tegen Statistiek, maar het bleek voor mij persoonlijk een meevaller. Tot mijn eigen verbazing was ik er best wel goed in en sloot ik het vak met een 8,5 gemiddeld af. Ik zag wel veel medestudenten worstelen met het vak en hielp hen daarom soms een handje. Tijdens mijn master heb ik geen statistiek meer, maar lijkt het me leuk om mensen die er moeite mee hebben te kunnen blijven helpen.
Groningen
Leisure Management
Bachelor / HBO, Stenden Hogeschool
statistiek
Thirsa
Leeuwarden
Bijles statistiek met Thirsa
Het onderwijs lijkt mij hartstikke leuk, vooral als het gaat om individueel aangepaste instructie. Op mijn opleiding leer ik nu pedagogiek en volg ik een minor van Onderwijskunde, maar het in de praktijk brengen van deze theorieën en daarmee anderen helpen lijkt mij fijn. Daarnaast help ik mijn beide zusjes (VWO-5 en VBMO-K-2) vaak met uitleggen van leerstof en ik vind het mooi om te zien als ze het begrijpen en mijn verschillende manieren van uitleggen werkt. Bijles en begeleiding geven is voor mij een manier om een ander te helpen en tegelijk mezelf te verbeteren op professioneel gebied. Daarnaast is het goed te combineren met mijn opleiding.
Leeuwarden
statistiek
Peter
Groningen
Bijles statistiek met Peter
Bijles geven vind ik zeer tof, ik heb een grote passie voor kennis overbrengen. Ik vind het een leuke uitdaging om mensen iets bij te brengen waarover ze weinig weten, door het vinden van een aanknopingspunt en zo stapsgewijs met zo veel mogelijk interactie met de student tot de conclusie komen. Ik heb directe relevante werkervaring als student-assistent bij mijn faculteit, waar ik mijn eigen klas begeleidde bij het vak Wetenschapsethiek.
Groningen
Toon meer BijlesHuis docenten in statistiek Toon minder
Interessante artikels
Lees onze sterke verhalen, top 10 studietips en meer