Bijles Geschiedenis in Dronten

Verbeter je geschiedenis vandaag nog met de beste privé-docenten. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

8000+ succesverhalen en bijlesdocenten van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte docent voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste docent voor jouw profiel en tijdsindeling.
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met jouw docent af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde bijlesdocenten:

Enkele van onze geselecteerde docenten:

Hoog gewaardeerd door studenten

geschiedenis

Henrieke

Ermelo

Master / WO

KU Leuven

Griekse Taal en Letterkunde (bijvak Latijn)

Bijles geschiedenis met Henrieke

Ik wil graag ervaring opdoen in het lesgeven van middelbare scholieren. Bijles geven in Klassieke talen is een logische stap na mijn opleiding Grieks en Latijn. Verder geef ik ook geregeld bijlessen Nederlands (ook NT2) en Frans. Het Frans beheers ik op C1 niveau.

Ermelo
Griekse Taal en Letterkunde (bijvak Latijn)
Master / WO, KU Leuven

geschiedenis

Anita

Zwolle

Master / WO

Universiteit van Amsterdam (UvA)

Europese Studies

Bijles geschiedenis met Anita

Vanaf 2009 geef ik bijles aan jongeren die een achterstand hebben opgelopen op school. Het geeft mij veel voldoening om mijn leerlingen kennis en zelfvertrouwen te geven, zodat ze het vak waarin ze achterlopen of onvoldoende voor staan weer in kunnen halen. Daarnaast heb ik een passie voor onderzoek en vind ik het leuk om academische studenten te begeleiden bij het schrijven van scripties en papers.

Zwolle
Europese Studies
Master / WO, Universiteit van Amsterdam (UvA)

geschiedenis

Wouter

Zeewolde

Master / WO

Universiteit van Utrecht

Noord-Amerika Studies

Bijles geschiedenis met Wouter

Ik ben een afgestudeerd historicus en Amerikanist en wil mee steeds verder ontwikkelen en bijdragen aan de maatschappij. Om deze reden wil ik graag actief zijn binnen het onderwijs, om zodoende bij te dragen aan maatschappelijk relevant onderwijs voor iedereen. Het onderwijs trekt mij omdat ik graag bezig ben met het overbrengen van een boodschap en het inspireren van anderen. Als docent Geschiedenis zou ik deze doelen kunnen bewerkstelligen en tegelijkertijd plezier kunnen hebben in mijn werk. Tot het zover is, zou ik mij graag toeleggen op het geven van bijles Geschiedenis en het begeleiden van scholieren en studenten die een scriptie, thesis of onderzoek schrijven.

Zeewolde
Noord-Amerika Studies
Master / WO, Universiteit van Utrecht

geschiedenis

Pedro

Lelystad

Master / WO

UVA

Geschiedenis

Bijles geschiedenis met Pedro

Naast dat ik altijd al een passie heb gehad voor het uitleggen en delen van historische kennis, ben ik in van plan te starten aan de Master educatie en communicatie. Aan de hand van deze eenjarige Master aan de UvA hoop ik mijn lesbevoegdheid te ontvangen als geschiedenis docent. In tussentijd wens ik wat meer (werk)ervaring te verkrijgen op het gebied van lesgeven en studenten begeleiden. Bijles is hierbij voor mij het geschikte tussentijdse medium!

Lelystad
Geschiedenis
Master / WO, UVA

geschiedenis

Nassira

Almere

MAVO / HAVO

O.S.G De Meergronden

HAVO Economie & Maatschappij

Bijles geschiedenis met Nassira

Tijdens het geven van bijles is het natuurlijk erg belangrijk om de leerling te helpen met het onder de knie krijgen van de leerstof. Ik wil de leerling naast het leren beheersen van de stof ook hulp bieden bij het studeren zelf; hoe ga je te werk en hoe maak je een overzichtelijke planning? Ik start mijn lessenserie altijd met een kennismaking met de leerling. Wat kan de leerling al en wat kan ik de leerling nog bijbrengen zijn hier de vraagstukken waar ik tijdens de kennismaking antwoord op zoek. Vervolgens maak ik voor elke leerling een planning op. Geen enkele leerling is hetzelfde. De planning wordt gemaakt op basis van het tempo van de leerling, de voorkennis die de leerling heeft en het uiteindelijke leerdoel dat ik met de leerling wil behalen. Vanuit die planning ga ik met de leerling aan de slag. Mijn manier van les geven stem ik af op de leerling zodat hij of zij de ondersteuning krijgt die het best bij hem of haar past.

Almere
HAVO Economie & Maatschappij
MAVO / HAVO, O.S.G De Meergronden

geschiedenis

Marjan

Harderwijk

Bachelor / HBO

Windesheim Zwolle

Volledig bevoegd onderwijzer voor het basisonderwijs

Bijles geschiedenis met Marjan

32 jaar heb ik met veel plezier gewerkt als leerkracht in het basisonderwijs en genoten van de groepsdynamiek. Maar de laatste jaren heb ik ervaren dat door de werkdruk nog maar weinig tijd over bleef om de individuele leerling goed te kunnen begeleiden. Vandaar mijn switch naar bijlesdocent. Het geven van bijles doe ik sinds een jaar met veel plezier en voldoening. In oktober 2018 ben ik begonnen aan de studie als docente NT2.

Harderwijk
Volledig bevoegd onderwijzer voor het basisonderwijs
Bachelor / HBO, Windesheim Zwolle

geschiedenis

Melanie

Reppelerweg, 57

Master / WO

KUL Leuven

Bijles geschiedenis met Melanie

Lesgeven is mijn passie. Na een eerste volledig schooljaar aan het digibord ben ik daar meer dan ooit van overtuigd. Tijdens mijn studententijd gaf ik al bijlessen aan medestudenten. Als vriendendienst las ik bachelorpapers en thesissen na en gaf ik tips hoe een blokperiode best aangepakt kon worden. Nu, als leerkracht, begeleid ik leerlingen niet enkel met mijn eigen vakken (Nederlands, geschiedenis en cultuurwetenschappen), maar begeleid ik hen ook met hun huiswerk, het maken van een project of een eindwerk.

Reppelerweg, 57
Master / WO, KUL Leuven

geschiedenis

Eveline

Wezep

Bachelor / HBO

Bijles geschiedenis met Eveline

De laatste jaren ervaar ik steeds sterker hoe goed lesgeven mij ligt. Tijdens een korte stage op het VMBO en dankzij mijn vrijwilligerswerk als taalcoach voor vluchtelingen merk ik dat ik het leuk vind om manieren van uitleggen te zoeken die passen bij de leerling, om zo tot een optimaal begrip te komen van een bepaald vraagstuk. Vooral het werk met anderstaligen maakt je erg creatief in het zoeken van oplossingen. In combinatie met mijn altijd al aanwezige sterke inlevingsvermogen maakt dit dat ik met name in één-op-één-situaties goed werk kan leveren. Bovendien beleef ik er gewoon erg veel plezier aan anderen verder te helpen en te zien hoe succeservaringen ook hun plezier in het leren vergroot.

Wezep
Bachelor / HBO,

geschiedenis

Jasmijn

Kampen

Bijles geschiedenis met Jasmijn

Ik zit momenteel in mijn laatste jaar pedagogiek en ik heb veel ervaring met kinderen, ook in het gespecialiseerd onderwijs. Gedurende mijn stages heb ik kinderen ondersteund met het plannen en maken van hun huiswerk. Dit vond ik altijd leerzaam en interessant om te doen. Vooral algemene huiswerkbegeleiding is iets waarmee ik graag aan de slag ga!

Kampen

geschiedenis

Macy

Lelystad

Bijles geschiedenis met Macy

Werken als bijlesdocent is een uitdagende, maar zeker een leuke baan! Persoonlijk ben ik een leergierige, gemotiveerde student. Deze leergierigheid en motivatie breng ik graag over op anderen. Ik geloof dat wanneer de klik tussen docent en leerling goed zit, dat de rest vanzelf volgt. Ook ben ik de persoon naar wie mijn medestudenten en medeleerlingen (op de middelbare school) toekwamen om vragen te stellen. Ik heb dan ook regelmatig medeleerlingen bijles gegeven op de middelbare school.

Lelystad