Bijles Economie in Aa en Hunze

Verbeter je economie vandaag nog met de beste privé-docenten. Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen en bijlesdocenten van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte docent voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste docent voor jouw profiel en tijdsindeling.
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met jouw docent af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde bijlesdocenten:

Enkele van onze geselecteerde docenten:

Hoog gewaardeerd door studenten

economie

Katja

Wijster

Bachelor / HBO

Stichting Counseling Nederland

Counseling

Bijles economie met Katja

Ik vind het prettig om naast mijn "normale" werk mensen iets te leren of te begeleiden. Wat ik hierin belangrijk vind is dat een scriptie goed leesbaar en verzorgd is en in foutloos Nederlands geschreven wordt.

Wijster
Counseling
Bachelor / HBO, Stichting Counseling Nederland

economie

Chris

Groningen

Master / WO

rijksuniversiteit Groningen

Klinische Neuropsychologie

Bijles economie met Chris

Ontwikkeling van mijzelf en van anderen is een van mijn passies. Daarom help ik graag bij de ontwikkeling van iemand die dat nodig heeft, waarbij ik de kans heb eerder opgedane vakkennis te onderhouden. Bovendien vind ik het leuk om mensen te trainen en te coachen. Al op de basisschool hielp ik leerlingen uit groep 3 te leren lezen en gedurende mijn school en studieperiode heb ik altijd medeleerlingen/studenten geholpen met vakken waar zij moeite mee hadden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld Engels, Wiskunde, Economie en Statistiek. Verder werd ik regelmatig gevraagd werk van anderen na te kijken voor taal- en spelfouten. Het lijkt me leuk dit te blijven doen.

Groningen
Klinische Neuropsychologie
Master / WO, rijksuniversiteit Groningen

economie

Eva

Groningen

Bijles economie met Eva

Anderen helpen heeft altijd in mijn natuur gezeten. Ik doe al jaren vrijwilligerswerk en het doet mij goed om iets voor anderen te betekenen. Als bijlesdocent kan ik dit verder tot uiting brengen. Ik beleef plezier in het helpen kinderen hun potentie te ontwikkelen en te zorgen dat ze daarmee een goed cijfer neerzetten. Het is prachtig om te zien dat door een bijlesleerling te steunen, zijn of haar zelfvertrouwen stijgt. Ik ben overtuigd dat ik de geschikte persoon ben om bijles te geven vanwege mijn geduld, doorzettingsvermogen en creativiteit. Als een kind mijn uitleg de eerste keer niet begrijpt, dan betekent dit dat ik het anders moet aanpakken en het op een andere manier moet uitleggen. Ik vind het uitdagend om te denken zoals de leerling denkt om vervolgens zijn of haar begrip van een concept van een vak te vergroten. Die uitdaging maakt bijles geven leerzaam en plezierig.

Groningen

economie

Demi

Groningen

Bijles economie met Demi

Ik heb het altijd erg leuk gevonden om medescholieren te helpen, daarnaast heb ik altijd mijn zusje geholpen met haar huiswerk en afgelopen jaar met haar examens. Het geeft altijd een goed gevoel wanneer je weet dat je iemand hebt kunnen helpen en dat ze daardoor de stof snappen en een hoger cijfer kunnen halen. Ik vind het vooral leuk om bezig te zijn met vakken die ik zelf op het middelbaar erg leuk vond om te doen, waardoor ik de stof zelf ook nog goed kan bijhouden. Ik denk dat wanneer ik zelf erg veel plezier heb gehad in deze vakken ik het ook makkelijker en met meer enthousiasme over kan brengen op leerlingen.

Groningen

economie

Silke

Groningen

Bachelor / HBO

rijksuniversiteit Groningen

Student Business Economics

Bijles economie met Silke

Ik haal veel energie uit het helpen van anderen en vind het leuk om progressie bij mijn leerlingen te zien. Ik heb jarenlang mijn vier jaar jongere zusje op het gymnasium geholpen en ben goed in wiskunde en economie. Uit ervaring is gebleken dat dit vaak de vakken zijn waar velen tegen aan lopen.

Groningen
Student Business Economics
Bachelor / HBO, rijksuniversiteit Groningen

economie

Sietske

Groningen

Bachelor / HBO

rijksuniversiteit Groningen

Bachelor psychologie

Bijles economie met Sietske

Hallo, ik ben Sietske, 21 jaar oud en ik studeer psychologie aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ik ben rustig, sociaal en geduldig. Ik geef graag bijles, omdat ik wil helpen bij het geven van structuur en het maken van een overzicht van de te bestuderen stof. Ik weet hoe lastig het is om een vak te volgen waarbij de stof niet helemaal duidelijk is. Het is leuk om hierbij te helpen, door een duidelijk overzicht van de stof te geven en rustig de stof door te lopen.

Groningen
Bachelor psychologie
Bachelor / HBO, rijksuniversiteit Groningen

economie

Yentl

Groningen

VWO / Gymnasium

Bijles economie met Yentl

Om te beginnen heb ik ervaring met lesgeven, weliswaar op het gebied van muziek, maar dit heeft mij wel veel ervaring opgeleverd over lestechniek en het overdragen van kennis in het algemeen. Bovendien genoot ik hiervan ook volop. Daarnaast ben ik uiterst talig; daardoor ben ik in staat om problemen vanaf menige hoek te benaderen en te leren met welke problematiek een student kampt. Ook doe ik een opleiding die een menswetenschap is en veel betrekking heeft op media. Aangezien taal en schrijven voor een scholier centraal staan als uitdrukkingsmiddel is mijn theoretische kennis over taal en andere media bruikbaar om anderen beter of efficiënter te laten leren. Als laatste heb ik een diagnose binnen het DSM - IV model van PDD-NOS. Een milde vorm van autisme die mij beter in staat stelt om met problemen met gedrags- en informatiestoornissen om te gaan en in te leven. Met deze kwaliteiten hoop ik middelbare scholieren door een, voor sommigen, moeilijke periode te helpen!

Groningen
VWO / Gymnasium,

economie

Yannick

Groningen

VWO / Gymnasium

Bijles economie met Yannick

Bijles geven is naar mijn idee een uitstekende manier om een hoop nuttige ervaring op te doen. Door bijles te geven, doe ik ervaring op met het lesgeven en het uitleggen van de leerstof. Op deze manier kan ik mijn didactische vaardigheden ontwikkelen en krijg ik inzicht in hoe sommige leerlingen denken en doen. Verder vind ik het ook gewoon erg leuk om bijles te geven, omdat je een leerling helpt om toch de stof te begrijpen en het vak met een mooi cijfer af te sluiten. Zo kan de leerling wat minder gestresst door zijn schoolperiode heen.

Groningen
VWO / Gymnasium,

economie

Magda

Groningen

VWO / Gymnasium

Bijles economie met Magda

Doordat ik in de derde klas van het VWO niet zo goed wist wat ik wilde worden heb ik voor een algemeen pakket gekozen, maar uiteindelijk bleek ik veel beter te zijn in de maatschappijvakken dan in de wetenschapsvakken. Hierdoor had ik zelf bijles nodig in scheikunde, natuurkunde en biologie. Doordat ik zelf weet hoe belangrijk bijles kan zijn om hoge cijfers te behalen en zelfvertrouwen te krijgen zou ik zelf heel graag bijles willen geven. Ik heb zelf door mijn bijles hele goede cijfers kunnen halen, een 7 voor scheikunde en biologie en een 6 voor natuurkunde op het eindexamen. Ook weet ik hoe belangrijk een bijles leraar kan zijn als maatje. zelf heb ik een afgeronde VWO opleiding met hoge cijfers op het eindexamen van wiskunde A en economie, op wiskunde een 8,9 en op economie een 7,5. hierin zou ik dus goed bijles kunnen geven.

Groningen
VWO / Gymnasium,

economie

Martin

Groningen

Bijles economie met Martin

Momenteel ben ik vijfentwintig jaar oud en ben ik bezig met het afronden van mijn masterstudie geschiedenis, politiek en beleid aan de Rijksuniversiteit Groningen. Hier hoop ik 1 januari aanstaande op af te studeren door middel van het afronden van mijn masterscriptie. Per 1 februari begin ik de masteropleiding geschiedenis Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs (LVHO) aan de Rijksuniversiteit Groningen. Ik heb de ambitie om voor de klas te staan en daarom begin ik binnenkort met deze opleiding om mijn eerstegraads lesbevoegdheid te halen. Het geven van bijles past in mijn ogen ideaal in dit plaatje omdat ik hiermee nog meer ervaring kan opdoen bij het onderwijzen van kinderen. Ik ben momenteel bezig met mijn negende seizoen als voetbaltrainer, hierdoor weet ik dat het werken met mensen iets is wat erg goed bij mij past. Het geven van trainingen heeft mij altijd aangetrokken en er is in mijn ogen niets mooiers dan dingen overbrengen tijdens trainingen en zien dat de kinderen dit vervolgens oppakken en goed uitvoeren. Als voetbaltrainer heb ik meerdere diploma’s gehaald bij de KNVB en heb ik ervaring opgedaan in het trainen en begeleiden van zowel jeugdteams van jongens en meisjes als van heren en dames seniorenteams. Ik kan goed met tieners omgaan en weet hoe ik ze moet motiveren en hoe ik ze dingen zowel in de klas als daarbuiten kan bijbrengen. Ik spreek algemeen beschaafd Nederlands en tevens beheers ik de Engelse en Duitse taal uitstekend. In het dagelijks leven praat en schrijf ik meestal in het Engels, hierdoor kan ik dit vloeiend spreken, bovendien heb ik een Duitse vriendin en beheers ik die taal zeer goed. Vakken waarin ik bijles geef, zijn allereerst natuurlijk geschiedenis, wat ik al vijf jaar lang heb gestudeerd. Vakken die daarnaast goed aansluiten bij mijn geschiedenisopleiding zijn politicologie en maatschappijleer. Op mijn middelbare school heb ik voornamelijk economische vakken gevolgd en bovendien heb ik dit ook één jaar gestudeerd waardoor ik hier veel basiskennis van heb. Naast deze vakken geef ik ook bijles in de Engelse en Duitse taal.

Groningen