Verbeter je wiskunde vandaag nog met de beste privé-docenten

Breng het beste in jezelf naar boven dankzij de bewezen persoonlijke aanpak van BijlesHuis

6000+ succesverhalen en lesgevers van:
1. Vertel ons waar je naar op zoek bent
2. Wij zoeken de perfecte docent voor je - gratis!
3. Leer van overal - online of in persoon
Vul je profiel in om ons meer over jezelf te vertellen, opdat wij je optimaal kunnen helpen.
Op basis van wat je ons vertelt matchen onze opleidingsexperts je met de beste docent voor jouw profiel en tijdsindeling.
Bij BijlesHuis weten we hoe belangrijk het is om jouw opleiding in je dagelijks leven te doen passen. Dat is waarom wij het gemakkelijk maken om met jouw docent af te spreken, waar je ook woont.

HEB JE EEN VRAAG?

We helpen je graag verder.

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Geraldine,

Accountmanager

hello@bijleshuis.nl

020 241 03 21

Telefonisch bereikbaar van

Ma-Vr: 9u00 - 18u00

Enkele van onze geselecteerde lesgevers:

Enkele van onze geselecteerde docenten:

Hoog gewaardeerd door studenten

wiskunde

Herman

Lemmer

Master / WO

Universiteit van Amsterdam

Wis- en Natuurkunde

Bijles wiskunde met Herman

Ik ben gepensioneerd maar nog lang niet toe aan de geraniums. Ik gaf les op het lyceum in de vakken wiskunde, natuurkunde en informatica in VMBO, HAVO, klassen 1-4 en VWO, klassen 1-3. Daarnaast geef ik huiswerkbegeleiding en privélessen.

Lemmer
Wis- en Natuurkunde
Master / WO, Universiteit van Amsterdam

wiskunde

Yvet

Dronten

Bachelor / HBO

Chr. Hogeschool Windesheim Zwolle

Bijles wiskunde met Yvet

Ik zit nu in mijn tweede jaar van de lerarenopleiding wiskunde in Zwolle. Voor mijn opleiding ben ik zowel inhoudelijk als didactisch intensief met wiskunde bezig. Beide vind ik heel leuk om te doen. Als ik klaar ben met mijn opleiding, wil ik graag voor een onderbouw-klas staan. Tijdens mijn eerste jaar heb ik stage gelopen op een vmbo school en heb ik ervaringen opgedaan met zowel klassikaal uitleggen als individueel. Het geeft veel voldoening om te zien dat leerlingen de lesstof onder de knie krijgen.

Dronten
Bachelor / HBO, Chr. Hogeschool Windesheim Zwolle

wiskunde

Johanna

Meppel

Bachelor / HBO

PABO Groningen

Leraaropleiding

Bijles wiskunde met Johanna

Mijn drijfveer is dat ik het leuk vind om mensen dingen uit te leggen zodat zij verder komen. Ik vind het leuk om met zowel jonge als oudere mensen om te gaan.

Meppel
Leraaropleiding
Bachelor / HBO, PABO Groningen

wiskunde

Tessa

Emmeloord

Bachelor / HBO

Katholieke Pabo Zwolle

Pabo

Bijles wiskunde met Tessa

Vanaf de middelbare school stak ik veel tijd in het geven van extra uitleg en begeleiding aan mijn klasgenoten. Met de theorie en praktijkervaring die ik op doe en heb opgedaan met mijn huidige opleiding, de pabo, denk ik dat ik goed in staat ben om scholieren de hulp te bieden die zij nodig hebben. De bèta vakken, als wiskunde, scheikunde en natuurkunde, spreken mij erg aan. Vanuit de pabo en op de basisschool kan ik hier nu weinig mee doen. Het lijkt mij erg leuk om deze vakken weer op te pakken binnen het geven van bijles. Ook de vakken biologie en Nederlands liggen mij goed.

Emmeloord
Pabo
Bachelor / HBO, Katholieke Pabo Zwolle

wiskunde

Bea

Zwolle

VWO / Gymnasium

Universiteit Leiden

Ik heb bijna mijn Bachelordiploma behaald

Bijles wiskunde met Bea

Ik heb al enkele jaren ervaring met het geven van bijles in rekenen en wiskunde. Ik doe dit met veel plezier. Ik kan de stof rustig en geduldig uitleggen, en geef veel zelfvertrouwen. Door de bijlessen gaan leerlingen de vakken rekenen en wiskunde ook echt leuk vinden!

Zwolle
Ik heb bijna mijn Bachelordiploma behaald
VWO / Gymnasium, Universiteit Leiden

wiskunde

Yvonne

Munnekeburen

Bijles wiskunde met Yvonne

Op dit moment studeer ik Pedagogische Wetenschappen aan de Rijksuniversiteit. Vooral de vakken onderwijskunde en leerproblemen vind ik erg interessant. Hiervoor heb ik mijn propedeuse gehaald op de pabo. De stages heb ik als erg leerzaam ervaren en hierdoor ik heb veel pedagogische en didactische kennis gedaan die ik bij het bijles geven weer kan toepassen. Leerlingen wil ik graag handvaten meegeven, zodat ze die later ook kunnen toepassen. Daarnaast vind ik het een unieke ervaring om te zien hoe een kind zich ontwikkelt. Studenten helpen geeft me energie.

Munnekeburen

wiskunde

Felicity

Meppel

Master / WO

Bijles wiskunde met Felicity

Ik ben afgestudeerd voor mijn research master Language & Cognition aan de Rijksuniversiteit Groningen. Volgend jaar zal ik beginnen met mijn promotieonderzoek, maar in de tussentijd help ik anderen graag met het behalen van goede resultaten!

Meppel
Master / WO,

wiskunde

Tom

IJsselmuiden

VWO / Gymnasium

Universiteit Utrecht

Aardwetenschappen

Bijles wiskunde met Tom

Ik vind het geven van bijles ontzettend leuk om te doen. Op de middelbare school vond ik het al leuk om leerlingen uit mijn klas te helpen met opdrachten op het moment dat ze er niet uit kwamen.

IJsselmuiden
Aardwetenschappen
VWO / Gymnasium, Universiteit Utrecht

wiskunde

Roselot

Kampen

Bijles wiskunde met Roselot

Ik heb het altijd leuk gevonden om anderen te helpen. Bijles geven lijkt mij een leuke en leerzame manier om kennis over te dragen en hierdoor anderen hulp te bieden om samen voor betere resultaten te zorgen.

Kampen

wiskunde

Arie

Heerenveen

Bijles wiskunde met Arie

Mijn motivatie om mij in te zetten voor het onderwijs wil ik als volgt omschrijven. Gedurende langere tijd ervaar ik dat kennisoverdracht en het kritisch vergaren van kennis een belangrijke pijler is van onze maatschappij en ons leven. Hierbij dient veel van onze ervaringen als bron terwijl dit niet als enige bron gezien behoeft te worden. Graag wil ik mijn ervaringen en kennis overdragen aan hen die hiervan actief gebruik willen maken. Zo heb ik in de loop der tijd het verband tussen de verschillende schoolvakken ervaren (voorbeeld wiskunde, natuurkunde en techniek) in relatie tot de hedendaagse werkelijkheid, terwijl mijn ervaring is dat dit voor veel mensen, en met name studenten, vrijwel verbandloos door het leven gaat. Ik mocht dit ervaren toen ik mijn kinderen bijles wiskunde en statistiek mocht geven, waarbij ik de verbanden van de wiskunde met de dagelijkse praktijk mocht duidelijk maken. Graag wil ik mensen enthousiast maken voor technische vakken en kunde. En daarbij wil ik hen graag verwondering brengen over wat deze kennis oplevert. Ik verbaas mij zeer regelmatig over uitspraken van “vakgenoten” die op basis van eigen ervaringen conclusies trekken die afwijken van de werkelijke situaties. Mijn ervaring is ook dat een dergelijke stap binnen het onderwijs past en thuishoort. Als wij mensen willen hebben die creatief en stabiel de toekomst in willen gaan, wil ook ik mij daarvoor inzetten.

Heerenveen